צריכים עזרה? חייגו עכשיו: 077-4560208

חנות וירטואלית מחירים ומתחרים

חנות וירטואלית מחירים ומתחרים

קיימות באינטרנט אלפי חנויות וירטואליות אשר עוסקות כמעט בכל תחום אפשרי, בחלק גדול מהתחומים קיימות עשרות מתחרים שמתחרים בינהם על מכירה של מוצרים כמעט זהים.

חלק מהחנויות הוירטואליות האלה עובדות טוב ומוכרות מידי יום וחלק מחנויות הוירטואליות כמעט ולא מקבלות מכירות, כמובן שאחד האינדיקציות למכירות ברשת הוא האם החנות הוירטואלית שלכם מקודמת במנועי החיפוש והאם הוא פופולארי, אבל אינדיקציה נוספת וחשובה לא פחות הוא האם אתם מספיק זולים ואיכותיים בשביל להתחרות בחנויות בוירטואליות שמוכרות את אותם מוצרים כמו שלכם. ואני בטוח שאם תעשו בדיקה מקיפה תגלו שיש עשרות חנויות וירטואליות שמוכרות מוצרים זהים לשלכם.
 

כבר הסברתי בכמה מדריכים קודמים שאחד היתרונות של קנייה ב- חנות וירטואלית זה האפשרות לבצע השוואת מחירים בלחיצת כפתור כיום אתרים כמו Kama וזאפ ומאפשרים ללקוחות שלכם לבדוק איפה המוצר זול יותר מבלי לעבור בין חנות וירטואלית אחת לשניה ולעשות השוואת מחירים, לכן חשוב מאוד לספק בחנות הוירטואלית שלכם מוצר טוב במחיר טוב.
 

אני לא מצפה מכם להפסיד כסף על המוצר אבל לפעמים מכירה של כמה מוצרים מבוקשים בחנות הוירטואלית במחיר עלות יכולים להגיל את כמות המכירות וההמלצות עליהם.
נצא מנקודת הנחה שקיים מוצר בתחום שלכם שבחנות הוירטואלית שלכם הוא נמכר במחיר הזול ביותר (לקוחות כמעט ותמיד עושים השוואה באיזה חנות וירטואלית המוצר הכי זול) ולאחר שהלקוח עשה בדיקה הוא באמת הגיע לחנות הוירטואלית שלכם ועשה הזמנה, נכון כמעט ולא הרווחתם כסף מההזמנה אבל מה שבטוח הוא שהלקוח יודע שאתם הכי זולים ובפעם הבאה שירצה לעשות קנייה יגדלו הסיכויים שיכנס לחנות הוירטואלית שלכם ולא לחנות הוירטואלית של המתחרים שלכם, גם אם המוצר הבא שירצה לקנות יהיה קצת יותר יקר מהתמתחרים,
רוב הסיכויים שהוא יעדיף חנות וירטואלית שהוא כבר רשום שם כלקוח והוא כבר יודע בוודאות שמדובר בחנות איכותית (בתקווה שסיפקתם את מוצר איכותי) שעדיף לו להשקיע עוד כמה שקלים אבל להיות בטוח שמוצר יגיע בזמן ויהיה טוב.


חשוב מאוד לזכור להחזיר את הלקוחות שקנו אצלכם בחנות הוירטואלית, אם לקוח רכש מוצר רוב הסיכויים שהייתם הכי זולים או לפחות ניראתם לו הכי טובים, לאחר שהלקוח ביצע את ההזמנה הפרטים שלו נשמרים אצלכם אל תהססו להשתמש בפרטי הדוא"ל (כמובן רק אם הוא אישר) ולשלוח לו כל תקופה מבצעים והנחות על מוצרים חדשים שלכם,
כמו שכבר אמרתי ללקוח יהיה יותר קל לחזור לחנות הוירטואלית שלכם מכיוון שהוא כבר לקוח שלכם.
 

לסיכום: לפעמים עדיף להיות קצת יותר זולים מהמתחרים שלכם ולהרוויח פחות על חלק מהמוצרים בחנות הוירטואלית אבל לטווח הארוך זה ישתלם לכם מיכוון שאם תדעו לנתב בחזרה את הלקוחות לעשות קנייה חוזרת בחנות הוירטואלית שלכם, הקנייה השניה כבר תיהיה יותר ריווחית. אל תהססו לפרסם את המוצרים של החנות הוירטואלית שלכם ב- "Kama" או ב-"זאפ" יכול מאוד להיות שהפרסום שם יחזיר את ההשקעעה שלו ויגדיל לכם את כמות המכירות. אם אתם כבר מפרסמים, תשדלו לפרסם מוצרים שנמצאים במבצע ומוצרים זולים מיכוון שללקוחות קל מאוד לעבור בין חנות וירטואלית אחת לשניה כאשר הם משווים מחירים.