צריכים עזרה? חייגו עכשיו: 077-4560208

בלוג

חנות וירטואלית - דף הביתבלוג

תשארו מעודכנים!

כל החידושים, כל הטיפים וכל הכלים שיעזרו לחנות
הוירטואלית שלך למכור יותר!

כלים שימושים למנהלי אתרים

הכלי הראשון הוא "Sharedcount"  - כלי זה מודד כמה שיתופים חברתים נעשו מאתר מסוים. כל מה שצריך לעשות הוא להכנס לאתר: https://www.sharedcount.com/ ולהזין את כתובת האתר או הלינק אותו תרצו לבדוק. דרך כלי זה תוכלו לדעת כמה שיתופים קיבלה החנות הוירטואלית שלכם ומאיזה רשת חברתית (פייסבוק / טוויטר / גוגל+ / פינטרסט / לינקדאין ועוד... ). הכלי פשוט מאוד ויכול...

קרא עוד

חנות וירטואלית מותאמת סמארטפון תורמת לניקוד בגוגל

כמעט ולכל אחד היום יש מכשיר נייד, ולרבונו יש מכשיר חכם שכולל גלישה באינטרנט. הגלישה דרך סמארטפון תופסת תאוצה במהירות ומחברת את הלקוחות שלכם לחנות הוירטואלית שלכם מכל מקום, לכן חבל לפספס לקוחות אלו.   גוגל שוב עושים שינוי שעשוי להשפיע על קידום החנות הוירטואלית שלכם בתוצאות החיפוש דרך סמארטפונים. בתאריך 21.4 השינוי יכנס לתוקף, כל אתר שלא...

קרא עוד

CALL ME שרות טלפוני חדש

שרות חדש בשיתוף פעולה עם Ashops שמציע קו טלפון וירטואלי בקידומת  073 ואפשרות הטמעת "לחץ לשיחת חינם" בחנות שלכם.   שרות CALL ME שילוב טכנולוגיית callme באתר אינטרנט, מאפשר ללקוח הנחשף לאתר, ליצור שיחת טלפון חינם אל החברה, וזאת מתוך אתר האינטרנט עצמו. השיחה תתקבל אצל הגולש ובמקביל אצל החברה כשיחה טלפונית, ותכלול מערכת דו"חות אונליין לצורך מעקב וסטטיסטיקה. ...

קרא עוד

יצירת מודעה ממומנת בגוגל Adwords

כשאתם מחפשים בגוגל מוצגות לכם תוצאות החיפוש, המודעות שנמצאות בצד שמאל ובחלקו העליון של הדף הם מודעות ממומנות שכל לחיצה עליהם עולה למפרסם כסף. כדי ליצור מודעה כזאת לחנות הוירטואלית שלכם, גוגל מספקת לכם ממשק נוח ומלא פונקציות ליצירת מודעה, אל תדאגו הבסיס פשוט ויש גם ליווי צמוד של נציג גוגל בעת הצורך.     ...

קרא עוד

כלי חינמי למציאת מילות חיפוש חדשות

חיפוש מילות מפתח חדשות לקידום אתר במנועי חיפוש היא משימה קשה במיוחד! כנראה שמילות החיפוש שנמצאות באתר שלך מבוססות על איך שאתה חושב שהלקוחות שלך מחפשים אותך ברשת, אך לא תמיד אנו פוגעים בול ויודעים במדיוק מה הלקוחות שלנו חושבים. לקוחות שונים עשוים לחפש את אותו מוצר ברשת לפי מילות חיפוש שונות משמעותית זו מזו.   כלי חינמי...

קרא עוד

5 טיפים לקידום דף הפייסבוק שלכם

מטרתו של דף פייסבוק היא לרוב אחת: קידום ושיווק העסק הפרטי שלך! לכל עסק המטרות שלו: הגדלת מכירות, מיתוג, השקת מוצר חדש,  יצירת קהל יעד חדש או שמירה על קשר עם קהל קיים (רשימת דיוור). לכל המטרות שציינו, ישנם כמה שלבים שצריך לעבור עד שאוהד בדף הפייסבוק שלך יהפוך ללקוח שלך: יצירת קהל בדף הפייסבוק שלך > הגברת התנועה לכיוון האתר...

קרא עוד

מדריך הטמעת סרטון YouTube בדף מוצר

  נכנס לאתר Youtube ונבחר את הסרטון אותו נרצה להטמיע   מתחת לסרטון נלחץ על "שתף"   בחלון השיתוף שנפתח נבחר ב"הטמע" ...

קרא עוד

עסקים וצרכנים ישראלים באינטרנט

סקר שנערך ע"י איגוד האינטרנט וחברת TRI (מחקרים אסטרטגיים) בקרב עסקים קטנים ובינוניים בישראל המשתמשים באינטרנט כדי למכור גילה שרק ל-26% מהם יש חנות וירטואלית ול-49% מהם יש נוכחות באינטרנט ברשתות החברתיות כמו פייסבוק ול-43% אחוז אין כלל נוכחות ברשתות החברתיות. סקר נוסף שבוצע ע"י TASC ו-GOOGLE ישראל גילה ש-84% מהישראלים העידו על עצמם שהם רוכשים מוצרים כאלו ואחרים דרך האינטרנט, 64.5% מהם רכשו דרך אתרים מישראל....

קרא עוד

שופינג IL

שופינג IL יומיים של קניות ברשת - 11-12 בנובמבר 2014     יוזמה חדשה של גוגל ישראל, אירוע מכירות אינטרנטי ענק שיתקיים בפעם הראשונה בישראל ליומים בלבד! בין התאריכים 11-12 לחודש. מאות אתרי מכירות מישראל משתתפים בחגיגה והנחות ענק יינתנו, בדומה למדינות אחרות בעולם שם יתקיים ה-Cyber Monday. ...

קרא עוד

Ashops חנויות וירטואליות - למה אנחנו? אלו הדברים שמייחדים אותנו...

  שרות לקוחות ותמיכה טכנית זה הדבר החשוב ביותר אותו אתם צריכים לבדוק לפני שתתחילו בבניית החנות הוירטואלית שלכם! אנו ב- Ashops מתחייבים למתן שרות מהמעלה הראשונה. השרות והתמיכה אותו אנו מציעים הוא אישי ורציף, תוכלו להיעזר בנו בכל נושא: שיווק, קידום אורגני, קמפיינים פרסומיים, אפיון של רעיונות שיווקיים ועוד... נשמח...

קרא עוד

מבצע מיוחד למערכת אקטיבטרייל בשיתוף פעולה עם Ashops

מבצע מיוחד למערכת אקטיבטרייל בשיתוף פעולה עם Ashops   לפתיחת חשבון וקבלת ההטבה לחצו כאן     כדאי ומומלץ לשלוח מדי פעם ופעם רשימת דיוור ללקוחות שלכם כדי לעדכן אותם במבצעים שונים שיצאתם בהם, מוצרים חדשים שהגיעו וסתם כדי להזכיר להם שאתם עדין קיימים.. קודם כל אתם צריכים...

קרא עוד

כל מה שרציתם לדעת על חוק הספאם

חוק הספאם או חוק דיוור ישיר או דואר זבל הינו חוק שנכנס לתוקף בתאריך 1.12.2008 - הסעיפים שנוספו הם תיקון לחוק התקשורת. התיקון מסדיר את כל נושא משלוח פרסומות או הצעות לשרות דרך דואר אלקטרוני או SMS (מסרון) או כל אמצעי אלקטרוני אחר לנמענים. החוק כשמו כן הוא חוק שנועד להגן על הצרכן מקבלת "דואר זבל" ספאם לתיבת הדוא"ל או למכשיר הסלולרי שלו. ...

קרא עוד

תוכנה לעריכת תמונות אונליין

שלום, השבוע אני רוצה להמליץ על תוכנת אונליין, ללא צורך בהורדה למחשב, כל מה שצריך זה אינטרנט.   כדי להכנס לתוכנה לחצו כאן   התוכנה היא תחליף מאוד דומה לתוכנת עריכת התמונות המפורסמת בעולם, הלא היא PhotoShop. מרבית הכלים הקיימים בפוטושופ קיימים גם כאן.   תוכלו להעזר בתוכנה כדי...

קרא עוד

5 דרכים מהירות להרחבת העסק הוירטואלי שלך

כן אני יודע שרובכם רוצים למכור, ולמכור כמה שיותר.. הנה 5 דרכים שבעזרתם תוכלו להגדיל את המכירות דרך החנות הוירטואלית שלכם עוד השנה. צריך לקחת בחשבון שכל עסק שרוצה לגדול צריך גם לדעת איך לגדול (מרבה נכסים, מרבה דאגות) והאיך לגדול זאת השאלה המרכזית מכיוון שעם הגדילה של העסק גם ההוצאות, החשבונות והדאגות גדלות גם הן, כמובן שגם ההכנסות גדלות בהתאם.   ...

קרא עוד

בעיות באתר פייסבוק, עדין לא ידועה הסיבה

האתר של הרשת החברתית הגדולה בעולם, פייסבוק, אינו זמין בשעות האחרונות, הסיבה אינה ידועה! אם יש לכם תוסף לייקים או שיתוף של פייסבוק בחנות הוירטואלית שלכם בטח שמתם לב שהם אינם זמינים בשעות האחרונות מכיוון ששרתי החברה אינם עולים. לא ניתן להכנס גם לאתר החברה: facebook.com   ההודעה שמתקבלת במקום כפתורי הלייקים והשיתוף:   ...

קרא עוד

תמונה שווה 1000 מילים

אז כן זה באמת ככה אפשר לשבת לכתוב, לספר ולנסות לתאר את המוצרים בחנות שלכם בצורה הכי טובה ומקצועית שיש אך אין תחליף לתמונה טובה וברורה שתציג את המוצר באופן ברור ומהיר עבור הלקוחות שלכם!   במיוחד במכירות שמתבצעות באינטרנט בהם הלקוחות שלכם לא יכולים לגעת ולמשש את המוצרים שלכם, לחקור ולהביט בהם מכל הכיוונים, חשוב מאוד לשים תמונות שימחישו באופן ברור את המוצר,...

קרא עוד

הטמעת צ'ט וירטואלי בחנות הוירטואלית שלכם

צ'ט וירטואלי הינו תוסף לחנות הוירטואלית שלכם, הצ'ט יכול לשפר יחס המרה וליצור ביטחון רב יותר אצל הקונה בחנות שלכם.   הצ'ט הינו חינם ל-30 ימים ולאחר מכן ישאר באתר שלכם בגירסאת דמו שתאפשר לשוחח עם משתמש אחד בלבד בכל זמן נתון.    להוספת צט וירטואלי, עקבו אחרי השלבים הבאים:   ...

קרא עוד

סיומות חדשות לכתובת דומיין

במהלך שנת 2014 ועד סוף 2015 יעלו לרשת כ-1,400 סוגי סיומות חדשים לדומיין אם עד היום היינו רגילים לסיומות:  co.il. או com.  תתחילו להתרגל לסיומות החדשות שמתאימות כמעט לכל עסק או ארגון כלשהו. מעכשיו יהיה לכם קל יותר לרכוש דומיין שיתאים במדיוק לעסק שלכם, לדוגמה אם העסק שלכם הוא חנות למוצרי תינוק הסיומת BABY. תוכל להתאים או אם העסק שלכם הוא...

קרא עוד

פסח כשר ושמח

Ashops חנויות וירטואליות מאחלים לקהל לקוחותינו ולכל עם ישראל חג פסח כשר ושמח!     ...

קרא עוד

התממשקות בין כתובת דואר אלקטרוני ל-Gmail

במדריך זה נלמד כיצד לשייך כתוובת דואר אלקטרוני לחשבון ה-Gmail שלכם.   כנסו לחשבון שלכם ב- Gmail   היכנסו להגדרות החשבון ולאחר מכן ללשונית "חשבונות/ Accounts ."   בחרו באפשרות להוספת חשבון דוא"ל POP3 חדש.   הזינו את כתובת הדוא"ל שהנכם מעוניינים...

קרא עוד

תוכנה לכיווץ תמונות כולל מדריך מפורט

להורדת התוכנה לחצו כאן לאחר הורדת התוכנה יש ללחוץ עליה פעמים עם העכבר כדי להתחיל את התקנתה   ההתקנה תתחיל:   לחצו על Next   לחצו על I Agree   לחצו...

קרא עוד

פתיחת חנות וירטואלית בקלות!

פתיחת חנות וירטואלית בקלות!   תהליך פתיחת חנות וירטואלית מעולם לא היה קל יותר!!!   פשוט נכנסים לקישור הבא: פתיחת חנות וירטואלית ל-30 ימים בחינם! מלאו את הפרטים שלכם ותוך שניות ספורות תפתח לכם חנות ל-30 ימי ניסיון בחינם וללא כל התחייבות מצדכם.   ...

קרא עוד

עורך הטקסט החדש של ממשק הניהול

עקב באגים קלים שנגרמו בעקבות עורך הקטסט הקודם שלנו שדרגנו בתאריך 1.4.2014 את עורך הטקסט לגרסה חדשה יותר.   עורך הטקסט החדש פתר את כל הבאגים שהיו!   הסבר על עורך הטקסט החדש:   שורה ראשונה של כפתורים: מימין לשמאל: ...

קרא עוד

סליקה באמצעות PayPal

פייפאל הינו שירות לתשלום אונליין, בעצם זהו שירות של העברת כספים בין קונים למוכרים ברשת בצורה מאובטחת ואמינה מאוד! פרטי האשראי שלכם ישארו אך ורק חשופים לפייפאל ולא למוכר עצמו, נתון המאפשר לקונים ברשת ביטחון לכסף שלהם. פייפאל נוסד בשנת 1998 על מנת לאפשר אמצעי תשלום למסחר אלקטרוני ברשת שהם בעצם חנויות וירטואליות.   לפייפאל יתרונות רבים...

קרא עוד

יצירת לינק מקוצר

מדי פעם אנו שולחים קישור בפייסבוק או במייל של מוצר או קטגוריה מהאתר שלנו. ברוב הפעמים הכתובת של הקישור היא ארוכה ומסורבלת… לכן במדריך הבא נלמד כיצד לקצר את הכתובת של הלינק לכתובת מקוצרת ע"י שימוש בכלי של גוגל שנקרא google url shorter.   שלב ראשון הוא להכנס למוצר או לקטגוריה באתר שלנו   ...

קרא עוד

גוגל משנים עיצוב לתוצאות החיפוש

גוגל מעלה עיצוב חדש לדף תוצאות החיפוש (13.3.2014), דף תוצאות החיפוש לא השתנה במשך שנים רבות. השינוים שתוכלו לראות הם כמובן גודל הפונט של הכותרות ושאר הטקסטים. אך השינוי הגדול ביותר הוא הסרת הקו התחתון לצורך סימון קישור - ביטול הקו התחתון מתוצאות החיפוש בגוגל ימחוק את הסימון הבין לאומי לקישור מעולם האינטרנט לצמיתות!!   ...

קרא עוד

נתוני גלישה אודות הצרכנים הישראלים באינטרנט

נתוני גלישה אודות צרכני המדיה בישראל מראים נתונים מעניינים למדי. מחקר של מכון המחקר שילוב מילוורד בראון, שהתבצעה עבור חברת גוגל, שנערך בקרב 992 משתמשי אינטרנט מישראל, בדק את הרגלי השימוש של אותם משתמשים במדיות השונות(טלוויזיה, אינטרנט, רדיו ועיתונים). הממצאים שעלו בקרב המשתתפים הראה כי 49% מהם צורך מדיה דרך האינטרנט מתוך זמן צריכת המדיה הכללית. ...

קרא עוד

יצירת קופון הנחה חדש

כדי ליצור קופון הנחה נבחר בסרגל הצדדי: תוספות > ניהול קופונים בדף שנפתח נלחץ על הכפתור הכחול "הוספת קישור חדש"     נמלא את השדות הבאים כדי ליצור את הקופון:     שם הקופון כמובן יהיה שמו של הקופון שניצור...

קרא עוד

חנות וירטואלית מחירים ומתחרים

קיימות באינטרנט אלפי חנויות וירטואליות אשר עוסקות כמעט בכל תחום אפשרי, בחלק גדול מהתחומים קיימות עשרות מתחרים שמתחרים בינהם על מכירה של מוצרים כמעט זהים. חלק מהחנויות הוירטואליות האלה עובדות טוב ומוכרות מידי יום וחלק מחנויות הוירטואליות כמעט ולא מקבלות מכירות, כמובן שאחד האינדיקציות למכירות ברשת הוא האם החנות הוירטואלית שלכם מקודמת במנועי החיפוש והאם הוא פופולארי, אבל אינדיקציה נוספת וחשובה לא פחות הוא האם אתם מספיק...

קרא עוד

חנות וירטואלית מותאמת למנועי חיפוש

במאמר הבא אסביר על החשיבות של בחירת חנות וירטואלית שמותאמת למנועי חיפוש. קיימות בשוק הרבה חברות שמספקות פתרונות לבניית חנות וירטואלית, חלקם טובות יותר חלקם טובות פחות, ועם חלקם בכלל לא שווה להתעסק.   תגיות בחנות הוירטואלית תגיות לכותרות כתובות ידידותיות תוכן ומאמרים בחנות הוירטואלית שמות לתמונות של מוצרים ...

קרא עוד

חנות וירטואלית מלאי שירות ואספקה מהירה

מלאי שרות טוב ואספקה מהירה הם אחד האינדיקציות להצלחת החנות הוירטואלית שלך. ככול שהלקוח יקבל את המוצר מהר יותר, כך הסיכויים שיהיה מרוצה ממנו, זה היתרון והיופי שמאחורי החנות הוירטואלית. כאשר לקוח נכנס לאתר ומבצע הזמנה בחנות הוירטואלית חשוב לו לדעת מה זמן ההספקה של המוצר, אחרת במקרים רבים הוא רק יראה תמונות יעבור על המידע שאתם מציגים בחנות הוירטואלית ויקפוץ לחנות הקרובה בשביל לקנות את...

קרא עוד

חנות וירטואלית התמקדות במוצרים

הדבר הראשון ואולי החשוב ביותר הוא ההתמקדות של החנות הוירטואלית במוצרים מסוימים. הרבה בעלי חניות וירטואליות חושבים שככל שהיה יותר מוצרים בחנות הוירטואלית שלהם כך הסיכוי שלהם למכור הוא טוב יותר ופה הטעות. הטעות הזאת נובעת משתי סיבות סיבה ראשונה היא הקידום של החנות הוירטואלית במנועי החיפוש. סיבה שנייה היא החנות וירטואלית שמוכרת כל כך הרבה מוצרים מכל כך הרבה תחומים פשוט מבלבלת את הלקוח...

קרא עוד

פתיחת קמפיין אדוורדס לחנות הוירטואלית שלך

מדריך זה עוסק בפתיחת קמפיין אדוורדס לקידום ה- חנות הוירטואלית שלך באינטרנט פתיחת קמפיין אדוורדס מתאימה לבעלי עסקים שרוצים קידום ברגע לחנות הוירטואלית שלהם שלא כמו הקידום האורגני שלוקח זמן (לפחות כמה חודשים תלוי במילת החיפוש) כידוע על דברים טובים ומהירים משלמים. הקידום של אדוורדס עובד בצורה פשוטה תשלום עבור כל קליק שמשתמשים יעשו על המודעה שפרסמתי, כמובן שאני הוא זה שקובע כמה יעלה לי כל...

קרא עוד

חנויות וירטואליות איך אני מקבל את הכסף!

יש לכם דומיין, העלתם את העיצוב, הוספתם קטגוריות, מוצרים והחנות הוירטואלית שלכם כבר כמעט מוכנה...הגעתם לשלב בו אתם שואלים את עצמכם: "איך אקבל את הכסף מהמכירות בחנות הוירטואלית?" בשלב הזה כל הלקוחות שלנו מבקשים מאיתנו המלצה לגבי אופן החיוב בחנות הוירטואלית שלהם,לכן החלטנו לכתוב את הבלוג הזה.   למעשה שיטת החיוב בחנויות הוירטואליות מתחלקת ל-2: חיוב ע"י חברת צד שלישי (אתר חיצוני) וחיוב בדף מאובטח...

קרא עוד

טיפים להקמת חנות וירטואלית מצליחה

חנות וירטואלית מצליחה הבנויה ומנוהלת בצורה נכונה יכולה להכניס כסף רב לבעליו. אך כמו בכל אתר, חשוב להקפיד על כמה כללים חשובים. להלן 20 טיפים להקמת חנות וירטואלית מצליחה:  תכנון טוב וקפדני הוא הכרחי! אתר לא מתוכנן הוא אתר מבולבל אשר אינו "מושך" מבקרים.    הצג את המוצרים...

קרא עוד

דף עסק בפייסבוק לחנות הוירטואלית שלכם

קיימים מספר דרכים לפרסום החנות וירטואלית שלכם בפייסבוק, לא משנה באיזה דרך תבחרו, לפרסום בפייסבוק יש פוטנציאל גבוה להגדיל את כמות החשיפות לחנות הוירטואלית שלכם ובהתאמה להגדיל את כמות הלקוחות והמכירות שלכם!  יצירת דף עסק לחנות הוירטואלית עיצוב והגדרות דף העסק איך מגיעים לקוחות לדף העסק שלכם Like Like...

קרא עוד

הצצה ראשונה לגרסה שניה של מערכת החנויות הוירטואלית

כפי שאולי אתם יודעים בחודשים האחרונים אנחנו מפתחים את הגרסה השניה למערכת חנות וירטואלית שלנו, אחרי שעשינו מחקר מומחים בתחום ועברנו על מרבית הדרישות מהלקוחות שלנו החלטנו ללכת על הדבר הבא... ככל הניראה בתחילת השנה כבר חלק מהלקוחות שלנו יוכלו ליהנות מהמערכת החדשה וזה רק עניין של זמן עד שכלל הלקוחות החדשים והישנים יהנו ממערכת החנויות הוירטואליות שלנו. כעת אסביר ממש בקצרה על חלק מהמאפיינים החדשים...

קרא עוד

פלא פיי גביית תשלומים באינטרנט

כבר יש לך חנות וירטואלית מעוצבת ויפה, העלאת לאתר את כל המוצרים וסידרת אותם בדיוק איך שרצית במשך שעות. עכשיו נשאר לך רק דבר אחד לעשות- לגבות תשלומים באתר. הרוב המוחלט של האתרים בארץ ובעולם משתמשים בכרטיסי אשראי כפיתרון הגבייה באתר. הסיבה העיקרית לכך היא הזמינות,מהירות קבלת הכספים והעמלות היחסית נמוכות הנגבות מהם, יחסית לפיתרונות הגבייה האחרים. כל אתר אינטרנט שרוצה לקבל תשלומים...

קרא עוד

ניהול קופונים והנחות מתקדם

בכדי להעניק הטבות ללקוחות החנויות, הוספנו בממשק ניהול החנות אפשרות לצ'פר את הרוכשים במתנות, הנחות וקופוני הנחה.   לדוגמא : הוספת קופון שמטרתו הנחה של 10% על סכום הרכישה באתר:   ממשק ניהול - הוספת קופון חדש לחנות הוירטואלית   באמצעות מערכת הקופונים בחנות הוירטואלית תוכלו לתת 3 סוגים שונים של קופונים: 1. קופון הנחה באחוזים - אפשרות לתת הנחה עפ"י...

קרא עוד

ניהול מלאי המוצרים בחנות

באמצעות ממשק ניהול החנות הוירטואלית תוכלו לעדכן את מלאי המוצרים של החנות ולהגדיר למוצרים שתרצו שלא תהיה אפשרות לרכישה אוטומטית ע"י הצגת כפתור "אזל מהמלאי" וכך למנוע הזמנת מוצרים שאינם קיימים במלאי והחזר כספי ללקוח וכו'.   ממשק ניהול - ניהול מלאי מוצרים בחנות הוירטואלית...

קרא עוד

אתר מראה לסריקות זאפ ואתרי השוואות מחירים

בכדי להופיע באתרי השוואות המחירים על החנות ליצור "אתר מראה" שבצעם מרכז בדף אחד את כל המוצרים באתר. כל מוצר לאיזה קטגוריה הוא משויך, שם המוצר, מחיר, תיאור, תמונה, משלוח וכו' בתצוגת XML לסריקת אופטימאלית של אתרי השוואות המחירים.   בממשק ניהול החנות וירטואלית תוכלו לבחור אילו מוצרים תרצו שיוצגו להשוואות ואילו אתם לא רוצים שיוצגו בסריקות.   דוגמא למוצר שמוצג בחנות הוירטואלית:   ...

קרא עוד

מפת האתר

מפת האתר משפרת את סריקת האתר ע"י מנועי החיפוש ומציגה את כל דפי האתר במקום אחד מרוכז בכדי להבטיח שכל העמודים בחנות יופיעו וייסרקו בצורה טובה יותר.   דוגמא למפת אתר בחנות וירטואלית Kisaot.co.il   מפת האתר בחנות וירטואלית מציגה את כל הקטגוריות והמוצרים באתר בצורה היררכית ובכך עוזרת למנועי החיפוש למפות את עמודי החנות בצורה קלה וברורה יותר....

קרא עוד

כתובת אתר ידידותית בעברית – Friendly URL

אחד הדברים החשובים ביותר בקידום האתר (בין אם מדובר באתר רגיל או חנות וירטואלית) הינו Friendly URL. כלומר, כתובת ידידותית למנוע החיפוש ולגולשים באתר. הכתובת למעשה מופיעה בשורת כתובת הדומיין ולאחר ה-"/" מופיע שם הדף בעברית. הדבר גורם לשיפור משמעותי בקידום האתר בתוצאות החיפוש באתר.   לדוגמא: אם ניכנס לאתר "Kisaot.co.il" (אחת מהחנויות הוירטואליות שלנו), וניכנס למוצר מסוים נוכל לראות שכתובת האתר מופיעה בעברית:חנות וירטואלית   ...

קרא עוד

אופטימיזציה למנועי חיפוש

כל החנויות שלנו נהנות מניהול מלא של התגיות העיקריות שמיועדות למנועי החיפוש: כותרת הדף (Title), תיאור הדף (Description) ומילות מפתח (KeyWords). באמצעות כלי ניהול האופטימיזציה של Ashops תוכלו לערוך את פרטי הדפים העיקריים של החנות וירטואלית : דף הבית ודפי הקטגוריות והמוצרים.   תצוגת ניהול האופטימיזציה של החנות   כלי זה הוא כלי חשוב ומרכזי כיוון שכל תוצאות החיפוש של החנות הוירטואלית מתבססים...

קרא עוד

סוגי סיומות לדומיינים

סיומת הדומיין היא למעשה מה שיופיע לאחר שם הדומיין שבחרנו וכל סיומת מתאימה לסוג האתר. לדוגמא: הסיומת של Ashops חנות וירטואלית היא  CO.IL :  www.Ashops.co.il קיימים היום למעלה מ-200 סוגי סיומות של דומיינים כשההבדל העיקרי ביניהן הוא המדינות השונות והניהול ע"י גופי רישום מקומיים. אם העסק הוא עסק ישראלי, מומלץ מאוד לבחור בסיומת co.il ובמידה והעסק הוא בינלאומי רצוי לבחור בדומיין עם סיומת com או net. כמובן שגם לכל ארץ...

קרא עוד

הפנייה 301 לחנות וירטואלית

הפניית דומיין 301 (Permanent Redirect) היא הפנייה קבועה אשר מודיעה לגולשים ולמנועי החיפוש השונים כי אתר האינטרנט שלכם או עמודים ספציפיים בו עברו לכתובת חדשה. ההפניה נעשית באופן אוטומטי והגולשים רואים בשורת הכתובת את הכתובת החדשה של אתר האינטרנט. כאשר אתם מעוניינים לערוך שינויים בחנות וירטואלית שלכם או שהחלטתם שהדומיין של האתר לא מתאים לכם, אתם נתקלים בבעיה גדולה שגולשים קבועים באתרכם יכנסו לאתר הישן שלכם ועלולים...

קרא עוד

דומיינים בעברית לחנות הוירטואלית

תחום הדומיינים בעברית תפס תאוצה בשנים האחרונות, השם המקצועי הוא: IDN- International Domain Names, ומאפשרים רישום דומיין בשפות השונות: עברית, צרפתית, רוסית וכו'. קיימות דעות רבות בעד ונגד רכישת דומיין בעברית לאתר האינטרנט, דומיין בעברית הוא לדוגמא: .co.ilחנויות-וירטואליות, נראה קצת מוזר ולא מוכר ואני מניח שכמעט רובכם לא הזנתם כתובת כזאת בזמן האחרון אם בכלל. גם הערך ה"קידומי" של דומיינים בעברית במנועי החיפוש מוטל...

קרא עוד

בחירת דומיין נכון לחנות וירטואלית

דומיין או בעברית שם מתחם הינו שם האתר שלכם בכתובת הדפדפן, דומיין חייב להיות מורכב מלפחות 3 אותיות או מספרים, אין משמעות לאותיות קטנות או גדולות, וחייב סיומות כלשהי כמו .co.il  או .com וכ'. בעבר היה ניתן לקנות דומיין המורכבים רק מאותיות באנגלית אך כיום ניתן לרכוש גם דומיין המורכב מאותיות בעברית, למשל: .co.ilחנות וירטואלית. דומיין הינו יחודי, זאת אומרת שאין 2 דומיינים זהים ולכן קשה לקנות דומיין טוב...

קרא עוד

חנות וירטואלית פשטות זה הכל

כפי שהסברתי במאמרים הקודמים המאמר הבא הוא המשך למאמרים שבאים לתת לכם כמה טיפים על הקמת חנויות וירטואליות ובכלל מסחר אלקטרוני, המאמר יכול לעזור מאוד לבעלי חנויות וירטואלית להגדיל את כמות המכירות שלהם בחנות הוירטואלית וכן לעזור לאנשים שחושבים על הקמת חנות וירטואלית ולא יודעים עדיין במה בדיוק מדובר.   פשטות החנות הוירטואלית לקוחות שהגיעו לחנות הוירטואלית שלכם ולא משנה מהיכן הגיעו בין אם זה מאתרי השוואת...

קרא עוד

חנות וירטואלית תפוצת ושימור לקוחות

בדיוק כמו בכל עסק גם חנות וירטואלית צריכה לדעת איך לשמור על הלקוחות שלה, אחד ממקורות ההכנסה הגדולים של החנות הוירטואלית שלכם יכול לנבוע מלקוחות שחזרו לחנות הוירטואלית שלכם לאחר קניה ראשונה, ורוב הלקוחות שנהנו מהמוצר וקיבלו שירות טוב באמת יחזרו וירכשו עוד. איך לשמור על הלקוחות בחנות הוירטואלית שלכם? לקוחות חדשים דבר ראשון וחשוב מאוד הוא הרושם הראשוני ללקוחות חדשים, ברגע שלקוח חדש מבצע...

קרא עוד

ניהול מוצרים בחנות הוירטואלית

כמו שהבטחתי מדי שבוע אני אעדכן במדריכים על התוספות החדשות לגרסה השניה למערכת הניהול של החנות הוירטואלית שלנו. ניהול המוצרים בחנות עבר שידרוג משמעותי, עברנו על כל הבקשות לתוספות כמובן שהשתדלנו להוסיף את כולם ואני יכול להבטיח לכם שיש עוד כמה שינויים שיכנסו כבר בחודשים הקרובים.   הוספה ועריכת מוצרים לכל תמונה יש שם (Alt) לקוחות רבים פנו אלינו בבקשה להוסיף את האפשרות...

קרא עוד