צריכים עזרה? חייגו עכשיו: 077-4560208

Ashops חנויות וירטואליות - למה אנחנו? אלו הדברים שמייחדים אותנו...

Ashops חנויות וירטואליות - למה אנחנו? אלו הדב

 

שרות לקוחות ותמיכה טכנית

זה הדבר החשוב ביותר אותו אתם צריכים לבדוק לפני שתתחילו בבניית החנות הוירטואלית שלכם!

אנו ב- Ashops מתחייבים למתן שרות מהמעלה הראשונה.

השרות והתמיכה אותו אנו מציעים הוא אישי ורציף, תוכלו להיעזר בנו בכל נושא: שיווק, קידום אורגני, קמפיינים פרסומיים, אפיון של רעיונות שיווקיים ועוד...

נשמח לשתף אתכם בידע ובניסיון הרב שצברנו במהלך השנים ולייעץ לכם בכל דבר שתרצו לקדם.

התשלום אלינו הוא תשלום חודשי, לכן האינטרס שלנו הוא ההצלחה שלכם, אנו נעשה הכל כדי שתצליחו לאורך זמן.

 

" אין חכם כבעל ניסיון "

אנו מזמינים אתכם לדבר עם הלקוחות שלנו ולשאול אותם: " האם כדאי לי להצטרף ולהיות לקוח של Ashops? "

קראו מכתבי המלצה מלקוחותינו

 

ממשק ניהול קל ופשוט לתפעול

לא צריך ידע במחשבים או ניסיון קודם כדי לתפעל את ממשק הניהול שלנו, בנינו אותו כך שהוא מכיל את כל מה שתצטרכו לבנייה ותפעול של החנות הוירטואלית, והכל מסודר ומעוצב בצורה ברורה ונוחה.
ממשק ניהול החנות הוא הכלי שדרכו אתם מזינים את התכנים לאתר. קטגוריות, מוצרים, דפי תוכן, וכ'…
באמצעות הממשק תנהלו את ההזמנות שתקבלו דרך האתר בקלות ובפשטות, תמצאו בו כלים רבים שיעזרו לכם לנהל את הפן הלוגיסטי של העסק.

 

עיצוב החנות בליווי אישי של צוות הגרפיקאים שלנו

אנו נלווה אתכם בכל שלבי העיצוב של האתר, צוות הגרפיקאים שלנו מתמחה בעיצוב אתרי מכירות, תהליך זה יבוצע בשיתוף מלא עם צוות הגרפיקה שלנו שיתמוך ויעזור לכם בכל מה שקשור לתהליך העיצוב.
החנויות שלנו הם המַרְאָה שלנו לעולם, לכן אנו עושים את כל המאמצים שהחנויות שלנו יראו הכי טוב שיש

צפו בחנויות שהקמנו- חנויות לדוגמא


 

חווית קניה ללקוח המניעה אותו לרכישה

האתר בנוי ומאופיין בצורה ברורה ויעילה חווית המשתמש הוא הדבר החשוב ביותר באתר מכירות!

אנו ב- Ashops נדאג שהאתר שלכם יציג את המוצרים בצורה ברורה ונכונה שמניעה את הלקוח לתהליך של רכישה.

הכל קל, פשוט וברור הלקוח לא צריך להירשם לאתר או לעבור תהליכים מורכבים,

הלקוח עובר סה"כ 3 דפים כדי לבצע רכישה של מוצר באתר:

  1. דף המוצר : בדף זה הלקוח מעיין בפרטי המוצר ורואה את התמונות

  2. דף עגלת הקניות : בדף זה הלקוח רואה את תמצית ההזמנה, בוחר את אמצעי המשלוח, ומזין את קוד הקופון (במידה ויש לו )

  3. דף סיום הזמנה ותשלום : בדף זה הלקוח רואה את כל מאפייני ההזמנה (מוצר, מחיר, משלוח, קופון, וסיכום כללי )
    כל מה שהוא צריך לעשות זה להזין את הפרטים שלו למשלוח המוצר (שם, טלפון, מייל, כתובת ) ולבחור אם הוא רוצה לשלם באשראי או מעוניין שנציג החנות יתקשר אליו לקבלת פרטי האשראי בטלפון , במידה ובחר בתשלום באשרי יעבור לדף מאובטח להזנת פרטי התשלום .

    חוויה גלישה נעימה תביא למכירות רבות, ויחס ההמרה גבוהה !

 

תשלום באמצעות כרטיס אשראי

אנו נממשק את החנות לכל אמצעי סליקה שתבחרו, סליקה ישירה (אתם הוא הגוף שסולק) או סליקה באמצעות ספקי משנה, כמו PayPal.

באפשרותכם לבחור מבין ספקי הסליקה השונים ואנו נחבר את דף התשלום לאתר המכירות.

חיבור לסליקה מסוג זה הוא ברמת האבטחה הגבוהה ביותר, פרטי כרטיס האשראי אינם נשמרים במערכת שלנו, וכך אתם מגנים על הלקוחות שלכם.

ישנם חברות סליקה שמאפשרות לכם גם שליחה של חשבוניות מס ללקוח באופן אוטומטי לאחר שהתשלום בוצע.

אין תשלום נוסף אלינו עבור חיבור האתר לסליקה והתחברות למודול החשבוניות!

לידיעתכם : כל עליות הסליקה כרוכות בתשלום לחברת האשראי או לחברת הסליקה.

 

מחוייבים לחנות שלכם

אנו ב- Ashops מחוייבים לחנות שלכם, נעשה הכל כדי שתצליחו!!!
אנו מאמינים במוצר שלנו ומזמינים אתכם להתרשם ממנו  עוד לפני שתשלמו לנו.
כנסו לקישור הבא ותוכלו לפתוח חנות ניסיון בחינם ל- 30 ימים.
אנו נותנים לכם 30 ימים כדי שתכירו אותנו ואת המוצר שלנו טוב יותר עוד לפני שתתחילו לשלם לנו!
בנוסף אתם מקבלים 30 ימים כדי שלא תצטרכו לשם על הזמן שאתם מזינים את המוצרים שלכם בחנות.
בתקופה זו מומלץ לשאול את כל השאלות שיעלו לכם בראש.

 

 

פתח עכשיו חנות וירטואלית ל-30 ימים בחינם וללא התחייבות!