צריכים עזרה? חייגו עכשיו: 077-4560208

נתוני גלישה אודות הצרכנים הישראלים באינטרנט

נתוני גלישה אודות הצרכנים הישראלים באינטרנט

נתוני גלישה אודות צרכני המדיה בישראל מראים נתונים מעניינים למדי. מחקר של מכון המחקר שילוב מילוורד בראון, שהתבצעה עבור חברת גוגל, שנערך בקרב 992 משתמשי אינטרנט מישראל, בדק את הרגלי השימוש של אותם משתמשים במדיות השונות(טלוויזיה, אינטרנט, רדיו ועיתונים).
הממצאים שעלו בקרב המשתתפים הראה כי 49% מהם צורך מדיה דרך האינטרנט מתוך זמן צריכת המדיה הכללית.

קצת נתונים:
6:00-9:00: 22
9:00-12:00: 44
12:00-16:00: 56
16:00-19:00: 59
19:00-23:00: 62
23:00-6:00: 31
אינטרנט

 

מה שמראה שרוב הגלישה היא בשעות אחר הצהריים עד הערב (16:00-20:00).

 

 

סקר נוסף שנערך ע"י חברת מאסטרקרד שנערך בישראל בשנת 2012 מביא נתונים אודות הרגלי השימוש של מחזיקי כרטיס אשראי בישראל.
63% ישראלים, מחזיקי כרטיס אשראי, משתמשים בכרטיס לביצוע רכישות באינטרנט.
בנוסף 35% מהם אמרו שרכשו אף יותר בשנה האחרונה. נתון מדהים נוסף הוא ש-39% מהם רוכשים באמצעות הכרטיס באינטרנט לפחות פעם בחודש (לעומת 29% בשנה שעברה).
הסיבה העיקרית לרכישות באינטרנט, לטענת משתתפי הסקר, היא המחיר שבדרך כלל נמוך. בנוסף 45% מהם ציינו שיתרון נוסף הוא אפשרות של השוואת מחירים מהירה וגורפת יותר.


כמובן ישינם יתרונות נוספים ברכישה דרך האינטרנט:
מחירים אינטרקטיבים (67%), נוחות (47%), השוואת מוצרים ומחירים (45%), המוצרים נשלחים עד הבית (37%), חיסכון בזמן (44%), אפשרות קניית מוצרים מחו"ל שלא קיימים בארץ (32%).
 

הנתון המשמח הוא ש59% מאלו שמבצעים רכישות באינטרנט יעדיפו לקנות אצל חנות וירטואלית ישראלית, 77% יעדיפו לשלם בכרטיס אשראי ורק 23% יעדיפו להשתמש באופציות אחרות כמו פייפ אל, העברת כסף מזומן וכ\'.

 

 

שאלה נוספת שנשאלה בסקר היא על מה מוצאים הישראלים הכי הרבה כסף בחנויות וירטואלית...
 

• 45% קונים מוצרי אלקטרוניקה (51% מהם בגילאי 50+)

• 36% - כרטיסים לאירועים וסרטים (42% מהם בגילאים 18-29)

• 26% - מחשבים וציוד הקפי (28% מהם גברים)

• 31% - הנעלה והלבשה (37% מהם בגילאי 30-49)

• 27% - מזון, 16% - סלולרי וציוד הקפי

• 15% - מוצרי חשמל, דיסקים וספרים

• 14% - קוסמטיקה, 13% - פרחים


על פי הסקר, 58% מהגברים רוכשים מוצרי אלקטרוניקה לעומת 31% מנשים.

נתון נוסף הוא 38% מהגברים רוכשים מחשבים וציוד הקפי לעומת 12% בלבד מהנשים.