צריכים עזרה? חייגו עכשיו: 077-4560208

הצצה ראשונה לגרסה שניה של מערכת החנויות הוירטואלית

הצצה ראשונה לגרסה שניה של מערכת החנויות הוירט

כפי שאולי אתם יודעים בחודשים האחרונים אנחנו מפתחים את הגרסה השניה למערכת חנות וירטואלית שלנו, אחרי שעשינו מחקר מומחים בתחום ועברנו על מרבית הדרישות מהלקוחות שלנו החלטנו ללכת על הדבר הבא...

ככל הניראה בתחילת השנה כבר חלק מהלקוחות שלנו יוכלו ליהנות מהמערכת החדשה וזה רק עניין של זמן עד שכלל הלקוחות החדשים והישנים יהנו ממערכת החנויות הוירטואליות שלנו.

כעת אסביר ממש בקצרה על חלק מהמאפיינים החדשים שתקבלו בחנות הוירטואלית.
חשוב לציין שבזמן הקרוב אפרסם הסברים מדוייקים לגבי כל התוספות שיצאו.
 

חנות וירטואלית

♦ מערכת הוספת מוצרים
♦ קטגוריות בחנות
♦ הגדרות רכישה
♦ מודולים בחנות הוירטואלית
♦ הנחות ומבצעים
♦ באנרים ותמונות
♦ רשימת תפוצה
♦ קידום החנות הוירטואלית
♦ עיצוב החנות הוירטואלית


אז מה חדש?
מערכת הוספת מוצרים
נכון גם היום ישנה אפשרות הוספת מוצרים לחנות הוירטואלית והיא ועובדת בצורה חלקה ונוחה, החלטנו לשדרג את האפשרות להוספת מוצרים ונתנו דגש על התמונות, נוסף על כך לקוחות שירצו לפרסם מוצרים לקידום מכירות יוכלו להגדיר מוצר שירצו כמוצר פרסום ולקבל פניות ישירות על המוצר פרסום. (בעצם מוצר פרסום מדלג על האפשרות של עגלת הקניות ומפנה לדף יצירת להשארת פרטי הלקוח)


קטגוריות בחנות הוירטואלית
מגבלת הרמות בחנות הוירטואלית הוסרה וכעת ניתן יהיה לפרסם מוצר בכל רמה שתרצו, אם בעבר החנות הוירטואלית היתה מוגדרת לכמה רמות (יש לכך סיבה טובה, לא לבלבל את הלקוח שלכם) כעת הסרנו את המגבלה ותוכלו להוסיף מוצר לכל רמה שתבחרו.
נוסף על כך הוספנו אפשרות לצרף תמונה לקטגוריות בחנות הוירטואלית מה שמאפשר להציג תצוגה מקדימה של הקטגוריה עם טקסט (שחשוב לחנות במנועי חיפוש) ותמונה של הקטגוריה.

אבל החלק המעניין יותר בהוספת תמונות לקטגוריות הוא האפשרות להציג קטגוריות בדף הבית כתמונה, המערכת החדשה תאפשר לכם לבחור בין תצוגות שונות בדף הראשי אחת מהתצוגות תהיה תצוגת קטגוריות כתמונה בחנות הוירטואלית.
פניות בחנות הוירטואלית-  ניהול הפניות מהגולשים בחנות הוירטואלית שודרג, כעת תהיה אפשרות לנהל ולסנן את הפניות ולתת לכל פניה סטטוס מסויים.


הגדרות רכישה
גם היום לכל חנות וירטואלית ישנה אפשרות לבחור באיזה דרך רכישה הוא רוצה שהלקוחות שלו ישלמו, במערכת החדשה הוספנו אפשרות לבחור בכמה אפשרויות רכישה במקביל מבלי להיות תלויים בנו, פשוט ביחרו את סוג המערכת (PayPal, טלפונים, PelePay, אישורית זהב, טרנזילה וכו`) וכבר באותו הרגע הלקוחות שלכם יוכלו לשלם דרך אמצאי התשלום הנ"ל.


מודולים בחנות הוירטואלית
מכיוון שהמערכת החדשה לחנויות וירטואליות פונה לכלל הלקוחות לא רצינו להעמיס על לקוחות שלא זקוקים לכל המודולים בחנות, לכל הוספנו את האפשרות להדליק ולכבות מודולים בחנות מה שבעצם יקל על הניווט במערכת הניהול.
 

הנחות ומבצעים
הנחות בחנות הוירטואלית - כמו כל חנות פיזית חנות וירטואלית זקוקה להנחות קופונים, הנחות וקופונים מושכים אליהם לקוחות חדשים ומגדילים את יחס ההמרה שלכם בחנות הוירטואלית. לכן במערכת החדשה הוספנו אפשרות להוספה וניהול של הנחות וקופונים ברמה מתקדמת, תוכלו לתת ללקוח שקנה מעל סכום מסויים הנחה, משלוח חינם או אפילו סתם לשלוח לו מוצר מתנה.


באנרים ותמונות
באנרים ותמונות מתחלפות - אין בכלל ויכוח שבאנר או כמו תמונות מתחלפות בכניסה לחנות הוירטואלית יכולים להגדיל את אחוז ההמרה שלכם, לכן מערכת ניהול הבאנרים בחנות הוירטואלית עברה שידרוג משמעותי, מעבר לאפשרות להוסיף קובץ פלאש משלכם לחנות הוירטואלית, ריכזנו עבורכם סוגים שונים של תמונות מתחלפות ברמה גבוה, כל מה שעליכם לעשות הוא להעלות את התמונות שברצונכם להציג ולאחר מכן לבחור באיזה תצוגה להציג אותם.
אני משוכנע שהשידרוג הנ"ל ילווה איתו הרבה התלבטויות אצלכם מכיוון שכל התצוגות שבחרנו נראות מעולה.
אז קחו לכם קצת זמן ובחרו את התצוגה המושלמת בשבילכם...


רשימת תפוצה
עדיין לא ברור אם מערכת התפוצה ללקוחות תעלה כחלק מהמערכת ניהול בתחילת השנה אבל בטוח שהיא תגיע, גם אם באיחור קל.
רשימת התפוצה תאפשר לכם לשלוח דיוור למשתמשים שלכם בכל עת בנוסף רשימת התפוצה תגיע עם מערכת סטטיסטיקות כך שתוכלו לדעת האם הדיוור שיצרתם היה ריווחי ואיזה דברים ניתן לשנות. בנוסף תיהיה אפשרות לבחור סוגי דיוור שונים ללקוחות (לעצב דוא"ל שישלח ללקוח), ולבחור רשימת לקוחות מסויימת שברצונכם לשלוח להם את הדיוור.

נוסף על כך תוכלו לצפות בכמות הרכישות שלקוחות מהדיוור שלכם ביצעו בחנות הוירטואלית שלכם ובכמות הכניסות שלהם לחנות הוירטואלית.
הגדרת מנהלים במערכת החדשה תינתן אפשרות להגדרת מנהל לחנות הוירטואלית, תוכלו להוסיף את השותפים שלכם או העובדים שלכם עם שם משתמש וסיסמה וכך גם הם יוכלו לצפות במערכת הניהול.

נוסף על כך תוכלו להגדיר איזה מנהל (לפי כתובת הדוא"ל שלו) יקבל את הפניות מהחנות הוירטואלית, את ההזמנות בחנות וכו. נכון לעכשיו לא תיהיה אפשרות לניהול הרשאות למנהלים, ולכל מנהלי החנות הוירטואלית יהיו הרשאות זהות (ערכיה הוספה וכדומה) אני מקווה שבעתיד גם האפשרות להגדיר סוגי מנהלים תכנס למערכת.
 

קידום החנות הוירטואלית
למרות שהחברה עדיין לא נכנסה לתחום קידום האתרים אנו נותנים לכם את כל הכלים לביצוע אופטימיזציה מקסימלית לחנות הוירטואלית, הרחבנו את אפשרות ניהול Titles ו- Description לכל דפי החנות הוירטואלית כעת תוכלו להגדיר לכל דף מה יהיה הכותרת, התיאור ומילות המפתח. אפשרות להטמיע קוד בחנות הוירטואלית, במערכת החדשה תינתן אפשרות להוסיף באופן ידני את הכלים של גוגל לניהול החנות הוירטואלית, Google Analytics, Google Webmaster Tools וכלים חיצוניים אחרים שמשמשים אותכם לניהול החנות הוירטואלית.

Friendly URL – או בעברית כתובת אתר ידידותית – גם היום כל החנויות הוירטואליות שלנו עובדות עם כתובת ידידותית שמאפשר לקדם את שמות המוצרים שלהם אך כעת שדרגנו את הכתובות והם יופיעו כדף בחנות הוירטואלית ולא כדף שנמצא תחת קטגוריה.
אני מניח שמה שהסברתי על הכתובות לא כל כך ברור למי שלא מבין בתחום אך תהיו בטוחים שהשדרוג הנ"ל יכול להוסיף הרבה לקידום החנות הוירטואלית שלכם.
 

מאמרים – הוספנו אפשרות להוספת מאמרים ודפים מותאמים אישית לכל החלקים בחנות הוירטואלית, תוכלו לצרף מאמר לדף הבית של ההחנות הוירטואלית או לדף מוצר לצורך קידום שלו במנועי החיפוש.
 

עד עכשיו עברתי ברפרוף על חלק קטן ובכוונה הדגשתי את המילה חלק קטן מהשידרוגים שהוספנו לחנות הוירטואלית ולמערכת הניהול שלה.
קיימים עוד שדרוגים נוספים שעליהם אעבור בפרסומים הבאים.

השדרוג בעיצוב לחנות הוירטואלית " היהלום שבכתר" העיצוב לחנות הוירטואלית שלכם יעבור שדרוג מפתיע וזאת באמצעות מערכת עיצוב שתאפשר לכם לשלוט בכ- 90% (אם לא יותר) מהתכנים והעיצובים שלכם בחנות הוירטואלית, ובקצרה המערכת תאפשר לכם לבחור צבעים גופנים תמונות ומיקומים לכל חלק בחנות הוירטואלית.
כאן אסיים ואומר שמיותר לציין שכל השידרוגים והתוספות הם ללקוחות חדשים וקיימים כאחת והם ניתנים כשרות של החברה.