צריכים עזרה? חייגו עכשיו: 077-4560208

דף עסק בפייסבוק לחנות הוירטואלית שלכם

דף עסק בפייסבוק לחנות הוירטואלית שלכם

קיימים מספר דרכים לפרסום החנות וירטואלית שלכם בפייסבוק, לא משנה באיזה דרך תבחרו, לפרסום בפייסבוק יש פוטנציאל גבוה להגדיל את כמות החשיפות לחנות הוירטואלית שלכם ובהתאמה להגדיל את כמות הלקוחות והמכירות שלכם! 

  • יצירת דף עסק לחנות הוירטואלית
  • עיצוב והגדרות דף העסק
  • איך מגיעים לקוחות לדף העסק שלכם
  • Like Like Like
  • מה זה נותן לכם?
  • חשיפות לדף שלכם
  • סטטיסטיקות לדף העסק

קיימים מספר דרכים לייצוג של החנות הוירטואלית שלכם באמצעות פייסבוק: עמוד אישי, קבוצה או דף עמוד רשמי.
מכיוון שעמודים אישיים וקבוצות הם לא הדרך המקובלת לפרסום העסק או החנות הוירטואלית, אנו נסקור כיצד יוצרים דף רשמי לעסק שלכם בפייסבוק.
 

יצירת הדף
יצירת הדף בשלב הראשון יש להיכנס לאתר פייסבוק ולבחור באפשרות "צור דף":
פתיחת דף עסק בפייסבוק

לאחר מכן יש למלא את הפרטי הדף לפי מאפייני העסק שלכם, באפשרותכם לסווג את החנות הוירטואלית שלכם לפי מגוון תחומים שפייסבוק מציע.

שימו לב: לא ניתן לשנות את השם לאחר יצירת דף העסק, לכן חשוב לבחור מראש שם שיציג בצורה טובה את שם העסק ותיאורו.

בנוסף מומלץ מאוד לתת לשם העסק שם שיתאים לקידום שלו במנועי החיפוש למשל "AShops - חנות וירטואלית" - כאשר יחפשו את הערך המבוקש יגיעו לדף עסק שלכם בפייסבוק.
(מיותר לציין את הערך הגבוה שיש לפייסבוק במנועי החיפוש כך שיתכן מאוד שהדף שלך לחנות הוירטואלית יקבל חשיפה טובה במנועי החיפוש)


דוגמה לחשיפת הדף במנוע החיפוש גוגל עם הערך חנות וירטואלית בפייסבוק:



עיצוב והגדרת דף העסק
בשלב הזה יש לכם דף עסק לחנות הוירטואלית שלכם! שימו לב שכתובת דף העסק נוצרת באופן אוטומטי ע"י פייסבוק, קיימת אפשרות לשנות את כתובת הדף לכתובת קצרה (באנגלית בלבד) בקישור הבא: http://www.facebook.com/username/

כעת לאחר שיש לכם דף לעסק לחנות הוירטואלית שלכם בפייסבוק עליכם לערוך את פרטי העסק שלכם, באפשרותכם להכניס את שעות פעילות העסק, מפת הגעה, לוגו תמונות וסרטונים הקשורים לעסק ולחנות הוירטואלית. מומלץ מאוד להשקיע בדף העסק שלכם ולמלא אותו בתוכן ענייני שמאפיין את העסק.
 

מה חשוב לערוך בדף העסק?
לוגו לחנות הוירטואלית– דבר ראשון שאתם חייבים לעשות זה להעלות לוגו לחנות הוירטואלית שלכם, זאת מכיוון שכאשר נכנסים לדף עסק ואין תמונה הדף ניראה לא מקצועי.
מוצרים - לכל עסק יש מוצר, הציגו תמונות של המוצרים שלכם ללקוחות כך שיוכלו לראות מוצרים חדשים שאתם מוכרים או סתם להתרשם ממגוון האפשרויות שהחנות הוירטואלית שלכם מציע.
 

סרטונים – אם יש לכם סרטון לחנות הוירטואלית זה המקום והזמן להציג אותו, לקוחות מעדיפים לצפות בסרטון מעניין על העסק מאשר לקרוא טקסט משמעמם. כך למשל ניראה דף העסק שלנו בתחום חנויות וירטואלית http://www.facebook.com/ashops123/ אז איך מגיעים לקוחות לדף העסק שלכם? דבר ראשון שהזכרנו כבר הוא מנועי החיפוש, מנועי החיפוש נותנים חשיבות גבוה לפייסבוק לכן יתכן מאוד שדף העסק לחנות הוירטואלית שלכם ייחשף לתוצאות טובות כבר כאשר מבצעים חיפוש לתחום בו החנות הוירטואלית שלכם עוסקת.
 

Like Like Like
בכדי להוסיף לקוח לדף העסק שלכם כל מה שצריך הוא לחיצה על כפתור Like ברגע שמשתמש לחץ על כפתור Like באופן אוטומטי הוא נוסף לדף העסק שלכם.
 

מה זה נותן לכם?
אפשר לדמות את הלחיצה על כפתור Like כהרשמה של הלקוח לרשימת לקוחות או לרשימת התפוצה של החנות וירטואלית שלכם זאת מכיוון שכעת אתם יכולים לעדכן את כל המשתמשים שלכם (בדף העסק) בכל המתרחש בעסק. הוספתם מוצר חדש לחנות הוירטואלית? פרסמו אותו לכולם! החלטתם לעשות הנחות מיוחדות בחנות הוירטואלית או סתם לחלק מתנות ללקוחות באתר? פרסמו אותו לכולם!
מוצרים חדשים שקיבלתם ואתם רוצים למכור? הוסיפו תמונה ואפילו סרטון שימחיש את המוצר בצורה טובה ופרסמו אותו לכל הלקוחות!
 

חשיפות לדף שלכם
באפשרותכם לגרום לחשיפת הדף שלכם בפייסבוק במספר דרכים: - לשלוח לכל החברים שלכם את דף העסק שלכם ולבקש מהם להעביר את דף העסק לשאר החברים שלהם (שיווק מפה לאוזן) - לשלוח דוא"ל תפוצה לכלל הלקוחות הקיימים, כך שגם הם יוכלו להתעדכן בכל מה שחדש בעסק. - להוסיף את כפתור ה-Like לאתר שלכם כך שכל מבקר שנמצא באתר יכול למעשה להצטרף לדף העסק שלכם. - חיפוש בפייסבוק – כמובן שלאחר שיש לכם דף עסק הוא יעלה בתוצאות החיפוש של פייסבוק, אם אתם מוכרים פאזלים לילדים והגולש ביצע חיפוש, יתכן מאוד שהוא ימצא את דף העסק שלכם.

חשוב לזכור שפייסבוק נותן עדיפות לדפים איכותיים יותר, ואיכות הדפים נקבעת ע"י כמות הכניסות לדף, Likes ואיכות התוכן שבדף.
 

סטטיסטיקות לדף העסק
פייסבוק מאפשרים לכם לצפות בכמות המשתמשים הפעילים בדף העסק שלכם, באפשרותכם לצפות בכמה משתמשים עשו Like לדף העסק ובאיזה יום בדיוק, בכמות התגובות של המשתמשים, כמות הגולשים הייחודים שצפו בדף מאיפה הם הגיעו ועוד נתונים שיאפשרו לכן לנתח נכון את התועלת של דף העסק שלכם למכירות בחנות הוירטואלית שלכם.