צריכים עזרה? חייגו עכשיו: 077-4560208

פתיחת קמפיין אדוורדס לחנות הוירטואלית שלך

פתיחת קמפיין אדוורדס לחנות הוירטואלית שלך

מדריך זה עוסק בפתיחת קמפיין אדוורדס לקידום ה- חנות הוירטואלית שלך באינטרנט

פתיחת קמפיין אדוורדס מתאימה לבעלי עסקים שרוצים קידום ברגע לחנות הוירטואלית שלהם שלא כמו הקידום האורגני שלוקח זמן
(לפחות כמה חודשים תלוי במילת החיפוש) כידוע על דברים טובים ומהירים משלמים.

הקידום של אדוורדס עובד בצורה פשוטה תשלום עבור כל קליק שמשתמשים יעשו על המודעה שפרסמתי, כמובן שאני הוא זה שקובע כמה יעלה לי כל קליק כזה וכמובן שמי שמשלם יותר יופע ראשון ובמקרה הזה מעל המתחרה העסקי שלו.
 

אז כמו שאמרנו ניתן לקבוע תקציבי פרסום מוגדרים מראש לקליק, ליום ולחודש ובכך לדעת מראש כמה יעלה לי קמפיין האדוורדס שלי.

  1. כנסו לקישור הבא: adwords.google.com ולחצו על התחל כעת.
    פרסום החנות הוירטואלית שלך בגוגל
     
  2. סמנו יש לי כתובת דוא"ל וסיסמה המשמשות אותי לשירותי Google, כגון AdSense, Gmail, Orkut או iGoogle לאחר מכן סמנו ברצוני להשתמש בחשבון Google הקיים שלי עבור AdWords. הזינו את הדוא"ל והסיסמה ולחצו כניסת משתמש.
    יצירת חשבון
     
  3. וודאו שהארץ, אזור זמן ומטבע מסומנים על ישראל ומטבע שקל שימו לב!!! לאחר שתגדיר את חשבונך, לא תוכל לשנות את הגדרות אזור הזמן והמטבע ולחצו המשך.
    הגדרת עדיפויות
     
  4. חשבון האדוורדס נוצר לחצו על היכנס לחשבון AdWords שלך.
    יצירת חשבון
     
  5. לאחר פתיחת החשבון אנו צריכים ליצור מסע פרסום לחצו על צור את מסע הפרסום הראשון שלי.
    צור מסע פרסום
     
  6. הגענו לדף יצירת מסע פרסום, בדף זה נמלא את פרטי מסע הפרסום: שם מסע הפרסום מיקומים – איפה נרצה שיראו את מסע הפרסום שלי (רק בארץ או אולי גם במדינות אחרות).
    שפות – נבחר את השפות אותם מדברים הלקוחות אליהם פונה מסע הפרסום.

    רשתות – באיזה רשתות מסע הפרסום שלי יופע התקנים – מאילו התקנים שיבצעו חיפוש יוצג מסע הפרסום שלי (מחשבים נייחים, ניידים, אייפונים וכ') הצעת מחיר אוטומטית להשגת קליקים רבים כל האפשר במסגרת תקציב היעד – נקבע תקציב מקסימום לקליק ותקציב מקסימום ליום וכך נדע בדיוק כמה אנו מוכנים להשקיע בחודש על מסע הפרסום. לחצו על המשך.
    בחירת הגדרות
     
  7. בשלב זה נכתוב את המודעה שנרצה שתוצג במסע הפרסום, שימו לב בצד שמאל תוכלו לראות איך נראית המודעה שיצרתם. חשוב להדגיש את המאפיינים שמבדילים בינך לבין מתחריך ולהשתמש בטקסט ברור, קצר וקולע.

    בנוסף בדף זה נבחר גם את מילות החיפוש אשר יציגו את המודעה שלנו, חשוב לבחור במילים הקשורות לעסק שלנו,
    נסו לחשוב כמו לקוח: מה הייתי מחפש כדי להגיע אל העסק הרצוי. לאחר שסיימנו נלחץ על שמור והמשך לחיובים.
    יצירת מודעה
     
  8. שלב הבא הוא יצירת אמצעי תשלום עבור מסע הפרסום שלנו. בחרו את המדינה שבה אתם נמצאים הלא היא ישראל.
    הגדרת חשבון
     
  9. כעת נזין את פרטי העסק. ונלחץ על המשך.
    הגדרת פרופיל
     
  10. כעת נבחר את אמעי התשלום בו נרצה לשלם: חשבון בנק או כרטיס אשראי.
    אפשרות תשלום
     
  11.  מסע הפרסום נוצר! שימו לב תמיד תוכלו לחזור ולשנות ולעכן. בהצלחה!

     לאחר שהקמפיין יחיל לפעול חיפוש המילים שאנו קידמנו יוצגו בדף החיפוש של גוגל לצד שאר תוצאות החיפוש.

     מילים שכדאי לקדם: חנות וירטואלית, חנות באינטרנט, חנוויות וירטואליות, חנות מקוונת, חנות מכירה באינטרנט ועוד...