צריכים עזרה? חייגו עכשיו: 077-4560208

חנות וירטואלית מלאי שירות ואספקה מהירה

חנות וירטואלית מלאי שירות ואספקה מהירה

מלאי שרות טוב ואספקה מהירה הם אחד האינדיקציות להצלחת החנות הוירטואלית שלך.
ככול שהלקוח יקבל את המוצר מהר יותר, כך הסיכויים שיהיה מרוצה ממנו, זה היתרון והיופי שמאחורי החנות הוירטואלית.

כאשר לקוח נכנס לאתר ומבצע הזמנה בחנות הוירטואלית חשוב לו לדעת מה זמן ההספקה של המוצר, אחרת במקרים רבים הוא רק יראה תמונות יעבור על המידע שאתם מציגים בחנות הוירטואלית ויקפוץ לחנות הקרובה בשביל לקנות את המוצר או מוצר זהה (גם אם המחיר יקר יותר).
 

לקוחות רוצים כאן ועכשיו! ובעיקר הגולשים שמזמינים דרך האינטרנט, אין להם כוח לחכות חודש עד שיקבלו את המוצר שהזמינו מהחנות הוירטואלית שלכם.

הייחודיות בחנות וירטואלית היא האפשרות להזמין את המוצר בין רגע כמו שאמרתי מקודם כאן ועכשיו, אבל מה קורה כאשר לוקח למוצר חודש להגיע? אני בטוח שלרובכם הגדול יצא להזמין מחנות וירטואלית משהו, בין אם מדובר במחשב, בטלויזיה או בכל מוצר אחר, נכון זה נחמד לבצע את ההזמנה ולדעת שאתה הבעלים החדשים של טלויזיה LED 50 אינץ אבל לפעמים אחרי בסתכלות שניה אתה מבין שיכול לקחת שבועיים ויותר עד שבאמת תראה את הטלויזיה החדשה שלך.
 

לכן אנא ממכם אל תגזימו אם הזמן אספקה בחנות הוירטואלית שלכם, מוצר שזמן האספקה שלו גדול יכול לאכזב את הלקוח, לפעמים הלקוח אפילו יכול לשכוח שהוא הזמין את המוצר וכל הצפייה שלו מהחנות הוירטואלית שלכם יורדת.

ככול שתספקו את המוצר שאתם מוכרים בחנות הוירטואלית שלכם מהר יותר (גם אם זה יעלה בהוצאה נוספת של כמה שקלים במשלוח) כך הלקוח שלכם יהיה מרוצה יותר, ככל שהלקוח יהיה מרוצה יותר כך גדל הסיכוי שהלקוח יחזור ולחנות הוירטואלית שלכם וגם ימליץ עליה לחברים (לקוחות פוטנציאלית).
 

שירות טוב – בוא נגיד שאתם מחזיקים מלאי כמעט של כל המצוצרים בחנות הוירטואלית שלכם ומשקיעים מאמצים וכסף בכדי שהלקוח יקבל את המוצר מהר ככל שאפשר, לפעמים יוצא מצב שמשלוח מתעכב בדרך זאת או אחרת. במקרה הזה חשוב מאוד ליצור קשר עם הלקוח (יש לכם את הטלפון שלו!) ולעדכן אותו שהמשלוח מתעכב בגלל...
 

עדיף להיות הראשונים שיוצרים את הקשר אם הלקוח ולא לחכות שהוא יתקשר, ברוב המקרם אם הגעתם למצב שהלקוח מתקשר הוא כבר עצבני ומיואש ממכם, נסו להציע ללקוח הנחה או מתנה כפיצוי בגלל העיקוב שהתרחב וגם לאחר שהלקוח קיבל את המוצר צרו איתו קשר לוודא שהכל בסדר ואין שום בעיה. הלקוחות בחנות הוירטואלית לא יקחו את זה כמובן מאליו שאתם מתקשרים ויעריכו את זה מאוד מה שיגרום להם לבטח להמשיך לקנות ולהמליץ על ה- חנות הוירטואלית שלכם.
 

לסיכום – אם יש לכם מוצרים שאין לכם אין לספק בזמן קצר מוטב שתרשמו ותבליטו את העניין שיקח זמן למוצר להגיע ללקוח כך תחסכו כאבי ראש מיותרים ותשמרו על קהל לקוחות גדול. בנוסף אל תשכחו שלקוח שהתרשם מטיב השירות שלכם מההספקה המהירה יחזור אליכם גם אם מוצרים אחרים בחנות הוירטואלית שלכם יקרים יותר מהמתחרים.